Feb 4, 2010

Avanturisticki duh, zelja za putovanjima i upoznavanjem novih ljudi su me vukle u mnoge i kroz mnoge stvari u zivotu. Medju mnogobrojnim, tu su kupovina auta sa pokretnim krovom (popularno zvanim kabrio), iskustvo koje me je ucinilo zavisnikom od vjetra u kosi i mirisa ljetnjeg nocnog zraka. Posle, kupovina terenskog automobila, u zelji da upoznam nove predjele, prirodu, zemlje i obicaje, iskustvo koje me je ucinilo zavisnikom od prirode, planina i mora. Medjutim, u svoj toj prici, nedostajao mi je elemenat druzenja sa ljudima istih zelja i sklonosti.

Nekako sasvim slucajno (ili ne toliko slucajno, da li stvari imaju svoj tok, bez obzira na to sta mi uradimo) sam se zainteresovao i poceo da pratim zivot, aktivnosti i karakter ljudi koji cine ono sto bi se moglo nazvati "Motociklistickom scenom Crne Gore". Citajuci putopise, izvjestaje sa druzenja, humanitarnih akcija, itd. vrlo brzo sam zakljucio da motociklizam ukljucuje sve ono sto ja volim... vazduh, prirodu, slobodu, druzenje, medjusobno postovanje i pomaganje, putovanja, avanture... I tako, dan za danom, forum za forumom, putopis za putopisom, odlucih se za kupovinu motocikla.

Ukratko, posle milion komplikacija odlucih se za kupovinu motora Kawasaki KLE 500. Ovaj blog sam zamislio kao licnu kartu mog motora, prepravki, popravki i modifikacija koje sam na njemu uradio, kao i putopisi sa putovanja na koja budem isao sa njim. Ovo na prvom mjestu pisem zbog i za sebe, ali ako jos nekome bude interesantan, tim bolje.

No comments:

Post a Comment