Feb 27, 2010

E da se pohvalim... danas sam odvozio prvu vangradsku voznju na motoru. Podgorica - Virpazar - Sutomore - Petrovac - Budva i nazad istim putem. Sve u svemu, 155km. Dan predivan, uz dosta jak vjetar sa Podgoricke strane, dok je uz more bilo... prosto... fantasticno. Narocito posle dugih kisnih zimskih dana. Krajnja tacka voznje, Budva, i posjeta gospodinu Fat Boy-u i njegovom cijenjenom bratu Wrong Rideru, malo caskanja, malo kovanja planova, a malo i kontrolisanja mog djogata i davanja kritickih komentara o istom. U povratku, na prvom odmoru kod Sv. Stefana, pozdravlja me i zaustavlja se mala ali odabrana grupa od tri motociklista. U tom trenutku mi biva jasno sto se svi motociklisti prepoznaju po motorima prije nego licno... samo prepoznavanjem Kopljaseve Afrike shvatam o kome se radi.. bar dok nije progovorio i prepoznah mu glas. Odatle nastavljamo prema Petrovcu zajedno, gdje se oni odvajaju za Petrovac, a ja produzavam prema Sutomoru i tunelu Sozina. Usput, zaustavlja me policijska patrola, legitimise i zapisuje podatke i uz put konstatuje da se "moji kolege motociklisti trkaju u smijeru Bara". Na potezu prema Sutomoru srecem dvije grupe motociklista, jednu u pokretu ka Budvi (bas me interesuje sta im doticna patrola rece), koji su se fino javili, a drugu iznad Buljarice, motora parkiranih kraj puta, dok vozaci uzivaju u pogledu i izvanrednom suncanom danu. Povratak kroz tunel i ponovno placanje haraca u iznosu od 2.50EUR (eto jos jedne nepravde, motor i automobil placaju isto) i opet jaki bocni udari vjetra. Uz put, uglavnom kroz Zetu, susretoh jos nekoliko motociklista, mahom na skuterima i stigoh u Podgoricu.

Na zalost, samo tri fotografije, u povratku i to na jednom mjestu.


No comments:

Post a Comment