May 16, 2010

Update: Od zamjene guma uradjene su sledece stvari:

1. Ugradjena je uticnica 12V. Napajanje ide preko releja cija je pobuda vezana za zadnje poziciono svijetlo. Na ovaj nacin je uticnica pod naponom samo kad je dat kontakt - u cilju izbjegavanja praznjenja akumulatora kada motor ne radi. Na releju izvenedi kontakti i za napajanje grijanih rucki koje cekaju novi volan.

2. Uradjen servis u Dante Moto u Dubrovniku, na nepunih 20.000 km, sa sledecim stavkama:
a. zamjena prednjeg kocionog crijeva upletenim (pancirnim), sa zamjenom kocionog fluida
b. zamjena startnih gumica u zadnjem tocku (koje su ostetili prethodni vlasnici dizanjem motora na zadnji tocak)
c. zamjena filtera za vazduh
d. zamjena rashladne tecnosti
e. podesavanje amortizera na srednju tvrdocu

Po zavrsenom servisu, majstor vrsi probnu voznju i daje sledecu ocjenu "Motor veoma ocuvan". Na pitanje sto mi se najcesce moze pokvariti na putu, od majstora dobijam odgovor "nista - popularnost i ocuvanje cijene polovnih KLE-ova je posledica ove cinjenice" - ZIVJELI! :)

3. Novi volan narucen, ocekuje se u toku iduce nedelje, nadam se na vrijeme za put za Ohrid.

No comments:

Post a Comment