May 16, 2010

Zakljucak posle 2000 km

Sta reci o ovome motoru? Kupio sam ga kao pocetnik i predstavlja jedini motor koji sam vozio do sada vise do 4-5 km, tako da ne mogu da ga poredim sa drugim, vec samo iznosim sopstvene opservacije i zakljucke.

Trebalo mi je (kao apsolutnom pocetniku) tacno 1000km da se opustim dovoljno da mogu uzivati u voznji motora. Na zalost, porodicne obaveze mi (jos uvijek) ne dozvoljavaju da sasvim opusteno sjednem i vozim (stalno zurim da se sto prije vratim da vidim moje princeze :D) Zahvaljujem se na strpljenju i savjetima kolege bajkera ( a usudio bih se reci i prijatelja) ZoranaM, koji je ubrzao proces ucenja i strpljivo cekao da stignem (kasneci) i pristignem (vozeci sporije od ostalih).

KLE 500 je motor za nekoga koga ne interesuju previse brzine preko 100km/h, omogucava da se provlacite kroz guzvu u gradu, sasvim korektan i na umjerenom makadamu (nisam ga testirao na ozbiljnijem). Motor izradjen starom i provjerenom tehnikom kod koje nema mnogo toga da se pokvari i da vas ostavi na putu (sto tek ostaje da se provjeri), i koji vas moze odvesti na daleka putovanja i vratiti bezbjedno sa njih. Kao apsolutni pocetnik, nisam imao nikakvih problema upoznati se sa voznjom, zavoliti ga i voziti ga bez straha. Ipak, i pored revizije sica, posle 150ak km pocinje da mi se javlja bol u straznjici - moguce da ce to sa iskustvom, treningom i kilometrima da se smanjuje - kao sto se bol u ledjima pomjera na sve vecu kilometrazu. Potrosnja mi se kretala od 4.8 do 5.2 litra na 100 km. Na kraju, jedinstvena kubikaza u njegovom segmentu ga mozda cini najslabijim putnim enduro motorom, ali i definitivno najjeftinijim za registrovati i odrzavati - sa zelenim kartonom, registracija za ovu godinu je placena 193EUR.

No comments:

Post a Comment